Start van mijn blog

Nadat ik rond 2000 zelf wakker begon te worden en kritisch begon te denken over verschillende zaken kwam ik er steeds meer achter dat ons bestaan als mensheid behoorlijk wat haken en ogen heeft. Er is zoveel meer tussen hemel en aarde ! Onze maatschappij is zo gecreëerd en fake dat we totaal vergeten zijn wie en wat we zijn en waar we als mensheid heen gaan.

Rond 2009 ben ik begonnen om een website te bouwen om mensen wakker te schudden en hun te sturen naar de  verschillende opties die we waarheid noemen. Omdat ik meer interactie wilde hebben met mijn mede bewuste mede-mensen ben ik in 2011 begonnen met een Facebook pagina : bewust worde

aangezien Facebook mijn ID probeerde te achterhalen en ik dit weiger hebben ze mijn pagina uit de lucht gehaald…

Kennis en bewust zijn delen met gelijk gestemde mensen is mijn intentie!

zo is uiteindelijk deze blog ontstaan……

Geef een reactie

