Unieke test moet doorslaggevend bewijs leveren voor bestaan van chemtrails

Onderzoekers staan op het punt één van de moeilijkste milieutests in de geschiedenis uit te voeren. De Amerikaanse wetenschapper J. Marvin Herndon gaat samen met twee mensen van de National Crime Scene Cleanup Association (NCSCA) doorslaggevend bewijs proberen te vinden voor het bestaan van chemtrails.

Het gaat volgens het team om een wereldwijd fenomeen. Vliegtuigen laten op grote hoogte vaak condenssporen achter, ook wel bekend als contrails. Chemtrails zijn anders en blijven geruime tijd hangen, aldus Herndon. Veel mensen menen dat dit te maken heeft met de chemicaliën die in de atmosfeer worden gesproeid om klimaatverandering tegen te gaan of weerpatronen te beïnvloeden.

De Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA heeft twee piloten toestemming gegeven om op grote hoogte onderzoek te doen vanuit een paramotor. Op een hoogte van 10.000 meter boven zeeniveau, waar de temperatuur -56 graden Celsius bedraagt, gaan de piloten monsters verzamelen.

“Het is een ware eer om deel uit te maken van zo’n epische milieustudie,” zei piloot Enzo Pagani. “Dit is waar ik voor leef!”

Alle afzonderlijke tests worden gemonitord door dr. Herndon, die zijn rapport zal onderwerpen aan collegiale toetsing. Michael J. Murphy, bekend van de award-winnende film Why in the World are they Spraying? gaat het hele proces filmen en documenteren. Het team is van plan de test ergens in de lente van 2016 te gaan doen

Advertenties

5 gedachtes over “Unieke test moet doorslaggevend bewijs leveren voor bestaan van chemtrails

  1. Het meest onbenullig onderzoek ooit gehouden. Chemtrails bestaan niet, ook niet als ze langer dan normaal schijnen te blijven hangen. Komplotdenkerij van de eerste orde.
    En wil je het weer beïnvloeden dan heb je er tonnen voor nodig i.p.v. dat beetje dat via de motoren wordt uitgestoten.

    Like

      • Openyourmind,

        dat doet men al jaren. Om b.v. bij langdurige droogte, regen op te wekken door bepaalde, en bovendien onschuldige, chemikaliën in de lucht te verpreiden.
        Maar dat is dermate kleinschalig, stelt heel weinig voor. Sterker, als militair genist heb ik zelf deelgenomen aan dergelijk experimenten

        Like

      • Oke goed om te weten dat jij op de hoogte bent en ook deelgenomen heb aan zulke projecten. De Onschuldigheid van de middelen die ze in de lucht spuiten daar ben ik nog niet helemaal over gerustgesteld…neem aan dat je thuis bent in de hoge waarden van zware metalen? Barium,Strontium en Aluminium?

        Liked by 1 persoon

      • Uiteraard zijn we op de hoogte van de gevaren van zware metalen maar wie zegt dat die worden gebruikt?

        Dat is verboden volgens de (militaire) wetgeving comform de STAINTFORAG’s, de Standing International Forces Agreements, Chapter 6, Section 12 en wordt er, binnen de NATO, volstrekt volgens deze ‘rules’ gewerkt. De kontrole hierop, door civiele (!) organisaties –de slager mag het eigen vlees niet keuren-, is behoorlijk streng, en terecht.

        Er wordt dan ook gewerkt met ongevaarlijke en niet de atmosfeer beïnvloedende chemikaliën die wel het gewenste effekt bereiken. Hierbij worden we geassisteerd door de defensie afdeling van TNO. Het gebruik en ontwikkeling van chemise stoffen en hun derivaten is de laatste 10 tot 12 jaar in een stroomversnelling gekomen.

        Om naar het onderwerp terug te keren: de heisa die zo af en toe weer de kop opsteekt v.w.b. de (chemise) sporen achter vliegtuig motoren zijn te zien bevatten niets anders dan gekondenseerd vocht. Mochten er echter toch chemikaliën in voorkomen dan is dat ogenblikkelijk te zien aan de (vreemde) kleuren. Dán is er écht iets aan de hand. En dan bedoel ik geen regenboogachtige kleuren verzaakt door het braken van het zonlicht in de waterdruppeltjes.

        Gebieden waar er wordt geëxperimenteerd liggen met name in de meest dun bevolkte gebieden van de VS in de staten Nevada –Area51/Dry Groom Lake [zoek maar op]- waar in de omtrek van ruim 80km geen bewoning voorkomt, en Utah in de buurt van Black Rock. Het oefenterrein in Dead Valley, Californie en een klein deel in Utah, een deel van de Mojavewoestijn, is sedert enkele jaren niet meer in gebruik. Een van de heetste plekken op deze aardkloot waar temperaturen van 55 ºC. geen uitzondering zijn. Wel worden er nog incidenteel door het US Marine Corps en onze eigen mariniers geoefend in het overleven van extreem hoge temperaturen.

        @b Eigen meester, niemands knecht.

        Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s